• *Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis!
  • Gratis verzending vanaf €29,95
  • Gratis ruilen & retour

9.4Out of 348 Reviews

Klantenservice

De klantenservice van Koffershop.nl is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 – 17.00 uur. Wij zijn op verschillende manieren te bereiken. Onze medewerkers helpen u graag verder!

Tickets

U kunt via uw account in de webwinkel een ticket naar ons toesturen. Als u zich aanmeldt, vindt u aan de linkerkant van uw account een menu. Als u klikt op Mijn tickets, vindt u een overzicht met eerdere tickets en u kunt direct een nieuw ticket aanmaken.

E-mail

Op de klantenservicepagina in onze webwinkel staat een contactformulier. Hier kunt u een bericht sturen naar ons e-mailadres.

Telefoon

U kunt ons ook bereiken via de telefoon op telefoonnummer: 0172 - 421879
Klanten vanuit België of andere landen kunnen bellen naar: +31 (0) 172- 421879

Algemene bedrijfsgegevens

Koffershop.nl (handelsnaam van Ed de Jong Lederwaren B.V.)
Hoorn 418 b
2404 HL, Alphen aan den Rijn

KVK:28098744
BTW:8126.49.977BO1
Bankgegevens
Rabobank: 3917.30.991
IBAN: NL 04 RABO 0391 7309 91

Klachten

Waar kan ik met mijn klacht terecht? 
Indien u een klacht heeft over een product of over de dienstverlening, verzoeken wij u vriendelijk eerst contact op te nemen met onze klantenservice via telefoonnummer 0172 - 421879 of een e-mail te sturen naar [email protected]. Wij streven ernaar om klachten die wij via de e-mail ontvangen op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden. Mocht dit onverhoopt niet lukken vanwege drukte, dan doen wij ons uiterste best om deze binnen 3 werkdagen inhoudelijk te beantwoorden.

Wat zijn de garantievoorwaarden?
Op alle aanbiedingen en bestellingen zijn de algemene voorwaarden van toepassing. 
Mocht er een defect of ondeugdelijk product zijn ontvangen dan kan er beroep worden gedaan op de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. 
Een defect of ondeugdelijk product veroorzaakt door een productiefout valt onder onze garantie. Deze klacht nemen wij te allen tijde in behandeling en wij bieden hiervoor direct een passende oplossing. 
Om in aanmerking te komen voor de garantieoplossing dient u in het bezit te zijn van het aankoopbewijs (tevens garantiebewijs). 

Zie ook onze Algemene Voorwaarden 

Indien de klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform 

 

Laat een reactie achter

* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

* Verplichte velden

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Koffershop.nl 9.4 / 10 - 348 Reviews @ Kyoh