Klantenservice

Koffershop.nl is een onderdeel van De Jong Tassen en Koffers.
 

De klantenservice van Koffershop.nl is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 – 17.00 uur. Wij zijn op verschillende manieren te bereiken. Onze medewerkers helpen u graag verder!

 

Tickets

U kunt via uw account in de webwinkel een ticket naar ons toesturen. Als u zich aanmeldt, vindt u aan de linkerkant van uw account een menu. Als u klikt op Mijn tickets, vindt u een overzicht met eerdere tickets en u kunt direct een nieuw ticket aanmaken.

 

E-mail

Op de klantenservicepagina in onze webwinkel staat een contactformulier. Hier kunt u een bericht sturen naar ons e-mailadres.

 

Telefoon

U kunt ons ook bereiken via de telefoon op telefoonnummer: 0172 - 421879
Klanten vanuit België of andere landen kunnen bellen naar: +31 (0) 172- 421879
 

Algemene bedrijfsgegevens

Koffershop.nl (handelsnaam van Ed de Jong Lederwaren B.V.)
Hoorn 418 b
2404 HL, Alphen aan den Rijn


KVK:28098744
BTW:8126.49.977BO1
 

Bankgegevens
Rabobank: 3917.30.991
IBAN: NL 04 RABO 0391 7309 91

 

Klachten

Waar kan ik met mijn klacht terecht? 
Indien u een klacht heeft over een product of over de dienstverlening, verzoeken wij u vriendelijk eerst contact op te nemen met onze klantenservice via telefoonnummer 0172 - 421879 of een e-mail te sturen naar info@koffershop.nl. Wij streven ernaar om klachten die wij via de e-mail ontvangen op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden. Mocht dit onverhoopt niet lukken vanwege drukte, dan doen wij ons uiterste best om deze binnen 3 werkdagen inhoudelijk te beantwoorden.

 

Wat zijn de garantievoorwaarden?

Op alle aanbiedingen en bestellingen zijn de algemene voorwaarden van toepassing. 

Mocht er een defect of ondeugdelijk product zijn ontvangen dan kan er beroep worden gedaan op de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. 
Een defect of ondeugdelijk product veroorzaakt door een productiefout valt onder onze garantie. Deze klacht nemen wij te allen tijde in behandeling en wij bieden hiervoor direct een passende oplossing. 
Om in aanmerking te komen voor de garantieoplossing dient u in het bezit te zijn van het aankoopbewijs (tevens garantiebewijs). 

 

Indien de klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform 

 

Neem contact op
* Verplichte velden